მე-6 დღე
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
მე მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით.მკაფიოდ გაწერილი ფორმები რუბრიკით ერთმანეთს შეუფასეთ მოსწავლის სავარაუდონამოშევრები.ასევე მოსწავლეებს პროექტის განხორციელების დროს რუბრიკებს გამოვაყენებინებთ ერთმანეთს შეუფასონნასრომები.ჩვენ ვიუვერში მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის რუბრიკას, მოვახდინეთადაპტირება და მოვარგე და შევქმენი ჩემი პროექტის მოსწავლის სავარაუდო რუბრიკა.პროექტის მსვლელობისას მივაწოდებ პრეზენტაცია შექმნან ამ რუბრიკის მიხედვით.
მე მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით.მკაფიოდ გაწერილი ფორმები რუბრიკით ერთმანეთს შეუფასეთ მოსწავლის სავარაუდონამოშევრები.ასევე მოსწავლეებს პროექტის განხორციელების დროს რუბრიკებს გამოვაყენებინებთ ერთმანეთს შეუფასონნასრომები.ჩვენ ვიუვერში მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის რუბრიკას, მოვახდინეთადაპტირება და მოვარგე და შევქმენი ჩემი პროექტის მოსწავლის სავარაუდო რუბრიკა.პროექტის მსვლელობისას მივაწოდებ პრეზენტაცია შექმნან ამ რუბრიკის მიხედვით.
მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს.თემატიკისა დაცნებების უკეთ გაგებისთვის
ReplyDeleteთემატიკის შესაბამისი უნარჩვევების და სტრატეგიების განვითარებისთვის.